Ana Sayfa » » Bleach Animesi Devam Edecek mi ?

Bleach Animesi Devam Edecek mi ?

Bana göre çıkacağını düşündüğüm bir seri , bazı teorilerim var  (Spoiler )

Kurosaki İchigo fullbring arc'dan sonra Ruh güçlerini geri kazandı ve anime bitti.Manga olarak devm etti ama Tite Kubo sağlık sorunu nedeniyle ara vermek zorunda kaldı ve ciddi sağlık sorunu olduğunu söyledi.Bana göre seneye çıkacağını düşünüyorum çünkü Tv tokyo Bleach bitmesi ardından bir çok izleyici kaybetti aynı şekilde manga piyasasıda öyle , özellikle Avrupada çok hit olması etken durumlar arasında

Tite Kubo'nun kendini kanıtlamış olduğu bir seri bundan önce zombie powder'ı yarıda bırakmış ve bir çok kişi tarafından mangaka olmaya uygun değil daha işini bile yapamıyor denmişti ama o zamanda sağlık sorunu yaşamıştı , bunun üzerine ardından Bleach gibi bir manga yarattı ve 23 cü manga sayısı yada ciltte zombie powder'ın 23 cü sayısının kapağının aynısını yaptı ve bir çok kişiye cevap vermiş oldu ayrıca Bleach dünyasına daha bir çok şey katacağını söyledi hem bu kanıda bilinmeyen olaylarında etkisi çok .

1.Bu teorim 2.sezon hakkında , Ben Aizenin kaçmış olduğu fikrindeyim Fullbring arcın'da renji siyah motorlu kadınla dövüşürken Aizenle eşit şekilde dövüşebilmek için 17 aydır antreman yapıyorum demişti

2.Diğer teorim Soul Society Krallığı hakkında , kimdir ? nedir ? ne animede nede manga çok bir şey söylenmedi bilinmeyenler arasında kaldı bir tek Kralın Anahtarı olayından bazı şeyler çıkarabiliriz , bu Krallık tüm dünya ve evren ruh kontrolonü sağlayan bir yer bence ve çok önemli bir konumda ordaki muhafızları yada İnsanları bilmiyoruz ama Soul Society'den çok daha önemli bir konumda olduğu için orda olan insanların baya önemli bir güç taşıdıkları düşünüyorum.

3.Bu teorim ise Zanpaktousu ve BanKai'si hakkında sır olarak kalan kaptanlar ve teğmenler var , Urahara Kisuke , Yachiru ,Unohana ,Ukitake,Kyourako bazılarının shikailerini biliyoruz ama BanKai'leri tam bir bilinmeyen ek olarakda zanpaktousunun adını bile bilmeyen Zaraki Kenpachi

4.Bu son teorim Genryusai Shigekuni Yamamoto hakkında Soul Society'nin Bin yıldır görmüş olduğu en güçlü shinigami , Zanpaktousu Ryuujin Jakka Ateş tipindeki en güçlü zanpaktou ve 90'lı kidou büyülerini rahatlıkla yapabilmekde ,Krallık hakkındada en çok bilgiye sahip kişi , Yamamoto Kurosaki İchigo adını duyunca neden Kurosaki İsshin ile bağdaştıramadı , Kurosaki İsshin kaptan değilmiydi ? hepimiz o beyaz şeyden kaptan olduğunu söyleyebiliriz.Ama yamamoto bu konu hakkında hiç bir söylemedi Bence Kurosaki İsshin Krallık muhafızlarından olabilir tabi buda bir teori :D Yamamoto'nunda BanKai si hakkında bir bilgi yok açıkcası o BanKai açarsa düşünemiyorum.

Bu kadar bilinmeyen ve cevapsız soru varken bu anime devam eder diyorum.

Not:Biliyorum çok uzun yazdım ama okuyanlara şimdiden teşekkürler bu konu hakkında başka teorisi olanlar varsa onlarıda okumak isterim .


/Yusufhan

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.